Педагогічна майстерня. Система виховної роботи для учнів старшої ланки (9-11 кл.).
Тематична номінація. Інноваційні підходи до демократичного врядування у навчальному закладі в умовах розвитку демократичного суспільства.
Анкета
1
|
Автор
досвіду
|
Сафроненко
Олена Львівна
|
2
|
Тема
досвіду
|
«Формування
соціальних і професійних компетентностей учнів старшої ланки шляхом
упровадження інноваційних технологій у виховній роботі»
|
3
|
Місце
роботи
|
Запорізький
колегіум «Елінт» Запорізької міської ради Запорізької області
|
4
|
Адреса
закладу
|
м.
Запоріжжя, вул. професора Толока, 29, 69121
|
5
|
Ел.
адреса
|
|
6
|
Посада
|
Вчитель
зарубіжної літератури та російської мови
|
7
|
Стаж
роботи
|
25 р.
|
7
|
Кваліфікаційна
категорія
|
Вища
|
8
|
Звання
|
Старший
вчитель
|
9
|
Технології,
методи і форми, які використовуються у навчально-виховному процесі
|
В своїй
роботі класного керівника поєдную як традиційні, так і інноваційні форми
роботи та технології. А саме: проектні технології, розвивального навчання,
критичого мислення, інтерактивні технології, технологію формування ділових
якостей старшокласників, технологію досягнення життєвого успіху. Форми:
тренінги, круглі столи, колективні творчі справи, спільні проекти тощо.
|
10
|
Посилання
на ел. ресурс
|
Телефон: 707-50-13
|
11
|
Контактна
інформація
|
моб. тел.
(099)169-40-28
|
Тривалість роботи з досвідом: 5 років
Керівник науково-методичного забезпечення досвіду: Заступник директора з НВР Запорізького колегіума "Елінт" Бабіч Л.І.
Керівник науково-методичного забезпечення досвіду: Заступник директора з НВР Запорізького колегіума "Елінт" Бабіч Л.І.
Тема досвіду: "Формування соціальних і професійних компетентностей учнів старшої ланки шляхом упровадження інноваційних технологій у виховній роботі».
Умови розвитку суспільства визначають характер сучасної школи та висувають
відповідні соціальні вимоги до молодого покоління. Відповідно зумовлюються і
зміни освітнього та виховного простору
навчального закладу, який через оновлення та соціальне партнерство має
бути здатним розвинути потенціал кожної особистості, створити систему навчання
та виховання, здатну формувати світогляд особистості.
Першорядним завданням вчителя, класного керівника – є
створення умов для формування творчої, соціально-компетентної особистості,
здатної реалізувати свій потенціал у суспільстві.
Освіта, виховання
набувають інноваційного характеру, саме тому вихованці повинні бути готові до нового типу життя.
Виходячи із суспільних потреб та замовлень, на сучасному
етапі переакцентовуються навчальні та виховні цілі для учнів старшої ланки,
здійснюється якісно новий підхід до обрання педагогічних форм, методів,
технологій.
Для мене, як класного керівника, стало питання, як
допомогти своїм вихованцям безболісно адаптуватися до дорослого життя, знайти
своє покликання, самовизначитися, стати конкурентоспроможними в нових
соціальних умовах, навчитися радіти життю. В наданому досвіді представлена
авторська виховна система для учнів старшої ланки (9-11 кл.) «Шлях до успіху»,
яка висвітлює проблемну тему: «Формування соціальних і професійних
компетентностей старших колегіантів шляхом упровадження інноваційних технологій
у виховній роботі». Опис досвіду
Додатки
Результатом впровадження авторської розробки виховної моделі «Шлях до успіху» стало те, що учні стали впевненішими в собі, здатні приймати рішення і досягати результату відповідно до поставленої мети; вміють відповідати за свої вчинки, бути терпимими до інших, адекватно оцінювати свої власні сили, знаходити можливості для їх реалізації.
Я
вважаю, що тільки завдяки правильно вмотивованому учню, тісній співпраці з
батьками, системній роботі класного
керівника можливо досягти найкращих результатів.
Немає коментарів:
Дописати коментар